Followers

Wednesday, April 21, 2010

JOM JADI AHLI !!!!

salam...

jom jadi ahli ECPI!!...serius aku cakap..korang memang akan untung besar...

bayangkan...... 


~~air minuman ECPI boleh dijual sehingga 300 000 unit dalam masa sebulan...of course para2 ahli dan penjual boleh mendapat keuntungan berlipat kali ganda....

mendapat harga ahli yang istimewa iaitu::

~~air minuman ECPI 1.5 liter dijual dengan harga RM 5.80 sebotol dan mereka mampu menjana keuntungan 40% daripada hasil jualan dan 40% bonus bulanan dari sistem MLM..(jana bonus daripada sisem unilevel network)

~~dapat menikmati bonus usahawan / kereta/ rumah dan lain2 lagi

~~dapat dan layak mendapat harga murah walaupun pembelian yang dibuat dalam kuantiti yang sikit

so,...kalau rasa berminat...macam bese..terus kontek saya seandainya anda berada disekitar johor terutamanya batu pahat.....



Friday, March 26, 2010

KENAPA AIR ECPI / WHY ECPI WATER


kenapa kita perlukan air ECPI???

sebenarnya ia merupakan kombinasi revolusi pemakanan terbaik dunia dan mengandungi 1732 gelombang elektromagnetik, malah turut mengandungi pelbagai herba, antioksida dan vitamin seperti ginseng, propolis, royal jelly, alfalfa, madu, colloid dan lain2..


sebab itulah setiap hari kita memerlukan 1 botol air ECPI sebab ia bukan sekadar makanan tambahan biasa sebaliknya ia mengndungi pelbagai khasiat yang telah digabungkan menggunakan kaedah saintifik.


setakai ini ramai sudah menggunakannya dan berpuas hati..malah, ia berkesan dalam masa 15 minit sahaja.!!!


molekul air ECPI mempunyai 14 kali sistem tapisan..proses penghasilannya sangat unik dan menggabungkan pelbagai sistem rawan yang terjamin keberkesanannya. sebab itulah kesannya dapat dilihat dalam masa terdekat kerana ia berfungsi secara semulajadi.

Friday, March 5, 2010

SALAM SEJAHTERA ECPI..

PERHATIAN..!!

untuk makluman...saya da buka outlet baru ECPI di Batu Pahat..dan baru je dirasmikan pada 25 hb 2 yang lepas.. 

dan untuk sesiapa pengguna ECPI yang berdekatan..bolehla singgah ye..hehe
..call dulu k..
ni alamat nya::
 no B5 tingkat bawah, bangunan medan niaga mara 83010 tongkang pechah batu pahat johor 


kedatangan anda  amat dialu2 kan..hehe





Wednesday, February 24, 2010

seminar ECPI..

ari tuh..22hb febuari..seminar ECPI kat Kluang...8.00pm sampai 12 am..sempat aku bergambar ngan pengasas ECPI ni..Emirater Prof Sir Dr Hj Amir Hamzah..seminar yang sangat berilmu n dengan bekalan air ecpi aku balik Batu Pahat tengah2 malam tuh segar jek...hehe

Thursday, February 18, 2010

MAKLUMAT BEST..

 
kredit kepada: bro zany shah alam

Katanya, antara tindak balasnya adalah untuk menghindar dan membaiki kerosakan asid deoksiribonukleik (ONA) yang tidak normal, merangsang sistem ketahanan, meningkatkan kemampuan sel darah merah mengumpul oksigen, membawa oksigen ke dalam sel dan mengeluarkan gas buangan serta menyah sisa toksin daripada seluruh badan. Air minuman ECPI juga membantu mengatasi masalah saluran jantung dan otak yang sempit, membekalkan tenaga elektrik bagi merangsang fungsi otak, membina kekuatan tulang rangka, bertindak melincirkan kawasan sendi dan menghindarkan sakit sendi serta sakit bahagian belakang.

"Produk ini akan bertindak secara berbeza mengikut keperluan kesesuaian pengguna yang mengamalkannya. Pengguna pun tidak perlu risau akan tindak balas yang berlaku akibat penggunaannya kerana tiada kesan memudaratkan terhadap tubuh." katanya. Menurutnya, Gesundheitlabs menerima maklum balas positif daripada kalangan pengguna air minuman ECPI yang sudah dipasarkan lebih kurang 10 tahun lalu. Selain mengekalkan kesihatan, air minuman ECPI juga mampu menjadikan pengguna kelihatan lebih berseri dan memiliki kulit lebih cantik serta halus.

::  antara rentetan akhbar tersebut.....renung2kanla pastu terus try..xnyesal punye.. 

AIR GELOMBANG...

ECPI..??!!
 (ELECTRO CLUSTERED POSITIVE POSITIVE ION WATER)..

 ECPI adalah salah satu darpada inovasi teknologi yang menggabungkan kebaikan sistem-sistem rawatan air dan teknologi...gabungan ini menghasilkan air yang bersih serta mempunyai nilai terapi yang memenuhi ciri-ciri air untuk kehidupan.